Záruka a servis

  1. Poskytovateľ poskytuje záručný a nezáručný servis počítačov na základe Objednávky Objednávateľa.
  2. Objednávateľ popíše poruchu zariadenia Poskytovateľovi a odovzdá mu zariadenie. Poskytovateľ uskutoční úvodnú diagnostiku poruchy, ktorá je spoplatnená sumou 16,50 EUR a túto oznámi Objednávateľovi (telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo osobne). Diagnostika nemusí odhaliť všetky poruchy zariadenia, niektoré poruchy zariadenia sa môžu stať zrejmé až pri vykonávaní opravy a servisu. Vzhľadom na túto skutočnosť nemusí byť odhadovaná cena za opravu konečná a slúži len orientačne. V takomto prípade Poskytovateľ oznámi následne zistenú poruchu Objednávateľovi, ktorý má právo požiadať Poskytovateľa o nevykonanie opravy takto následne zistenej poruchy. V takomto prípade Objednávateľ uhradí cenu len za diagnostiku a dopravné náklady.
  3. V prípade ak je porucha neopraviteľná Poskytovateľ uvedené oznámi po vykonaní diagnostiky Objednávateľovi a vyzve ho na vyzdvihnutie zariadenia.
  4. Poskytovateľ má na zariadenie zádržné právo v zmysle § 151s a nasl. Občianskeho zákonníka až do uhradenia celkovej Ceny za Službu.
  5. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade odovzdania zariadenia Poskytovateľovi, tento má prístup k všetkým údajom, dátam, dokumentov a informácia nachádzajúcim sa v odovzdanom zariadení. V prípade ak si Objednávateľ neželá sprístupniť niektoré dáta, informácie Poskytovateľovi je potrebné aby ich pre odovzdaním zariadenia Poskytovateľovi vymazal alebo uložil na iné zariadenie. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí, že v prípade vykonania opravy na zariadení môžu byť všetky dáta, informácie, dokumenty nachádzajúce sa na zariadení vymazané. Objednávateľ je povinný vyhotoviť si zálohu dát, informácií a dokumentov pred odovzdaním zariadenia Poskytovateľovi.
  6. Poskytovateľ pri prevzatí zariadenia uskutoční popis zariadenia do preberacieho protokolu a vyhotoví fotodokumentáciu zariadenia, ktorú bude mať uloženú elektronicky.
  7. Objednávateľ súhlasí s akýmkoľvek zásahom do jeho zariadenia zo strany Poskytovateľa za účelom vykonania opráv a poskytnutia Služby. Môže ísť o akékoľvek zásahy potrebné a nevyhnutné na odstránenie identifikovanej poruchy zariadenia.
  8. Objednávateľ je povinný za účelom poskytnutia Služby odovzdať zariadenie Poskytovateľovi na vlastné náklady.
  9. Objednávateľ je povinný pri prevzatí zariadenia od Poskytovateľa zariadenie zapnúť a presvedčiť sa o jeho funkčnosti. Reklamácia nefunkčnosti zariadenia po jeho prevzatí nie je možná. Objednávateľ sa musí pri prevzatí presvedčiť o odstránení poruchy zariadenia a podpisom preberacieho protokolu potvrdzuje, že porucha bola v celom rozsahu odstránená a zariadenie preberá funkčné. V prípade akýchkoľvek výhrad Objednávateľa, je tento povinný všetky výhrady k poskytnutiu Služby uviesť v preberacom protokole. V prípade ak Objednávateľ neuvedie žiadne výhrady v preberacom protokole predpokladá sa, že porucha je v celom rozsahu odstránená a zariadenie prevzal Objednávateľ plne funkčné.
  10. Záruka a zodpovednosť za škodu
  11. Poskytovateľ poskytuje záručnú 12 mesačnú lehotu na opravu všetkých druhov notebookov a záručnú lehotu 24 mesiacov na nové náhradné diely použité na opravu notebookov.
  12. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi výlučne za spôsobenú škodu spôsobenú jeho úmyselným zavineným konaním pri poskytovaní Služby a to maximálne do výšky uhradenej Ceny zo strany Objednávateľa Poskytovateľovi. Skutočnosť či škoda vznikla a v akej výške, je povinný dôveryhodne preukázať Objednávateľ.
  13. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za:

     - škody spôsobené softvérom, alebo produktmi tretích osôb; 

     - chyby, vady a škody na zariadení, ktoré sú počas poskytovania Služby diagnostikované

       ako chybné;

     - škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného Objednávateľom, tretími osobami, 

        alebo softvérom o ktorého inštaláciu požiadal Objednávateľ Poskytovateľa; nesplnenie  

        Služby v prípade prekážok v práci, alebo v prípade neposkytnutia súčinnosti zo strany  

        Objednávateľa; 

     - škody spôsobené nelegálnym softvérom inštalovaným Objednávateľom, alebo inými

       osobami; 

     - škody spôsobené únikom, alebo stratou dát alebo ich poškodením; alebo

    -  škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany Objednávateľa; 

    -  akékoľvek škody na softvérovom vybavení Objednávateľa, podporovaných aplikáciách,

     - stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti, ktoré nebolo možné predvídať; 

    - škody spôsobené nesplnením ktorejkoľvek podmienky a/alebo povinnosti Objednávateľa stanovených Zmluvou, alebo Obchodnými podmienkami; 

    - škody, ktoré na zariadeniach Objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania Objednávateľa, alebo iných osôb; 

   - škody spôsobné absenciou antivírových programov; 

   - za nabúranie alebo akékoľvek narušenie informačného systému a techniky Objednávateľa tretími osobami, vírusmi a škodu spôsobenú na informačnom systéme a technike Objednávateľa, ku ktorej došlo v dôsledku neoprávneného konania tretích osôb alebo vírusov a akékoľvek iné škody, ktoré vznikli ako následok pôsobenia vírusov alebo spammingu a pod. a súvisia s prenosom dát nevyžiadaných Objednávateľom;

  - akúkoľvek škodu spôsobenú stratou akýchkoľvek dát;

  - škodu spôsobenú prepravcom na veciach, resp. zariadení patriacom Objednávateľovi, ktoré boli zasielané Objednávateľovi;

  - iné škody v zmysle týchto Obchodných podmienok.

  1. Poskytovateľ ďalej nenesie zodpovednosť za stratu zisku, ani za akékoľvek iné ekonomické priame a/alebo nepriame, alebo následné škody vzniknuté Objednávateľovi a súvisiace s poskytovaním Služby na základe Zmluvy, Obchodných podmienok Poskytovateľa, alebo Cenníka Poskytovateľa.
  2. Predávajúci/Poskytovateľ vychádza z údajov poskytnutých Kupujúcim/Objednávateľom a
    tieto nie je povinný overovať. Kupujúci/Objednávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za
    správnosť ním poskytnutých údajov a informácií, v opačnom prípade je povinný uhradiť
        náklady a škodu Predávajúcemu/Poskytovateľovi, ktoré mu vznikli.
1