Záruka a servis
- Poskytovateľ poskytuje záručný a nezáručný servis počítačov na základe Objednávky Objednávateľa.
- Objednávateľ popíše poruchu zariadenia Poskytovateľovi a odovzdá mu zariadenie. Poskytovateľ uskutoční úvodnú diagnostiku poruchy, ktorá je spoplatnená sumou 16,50 EUR a túto oznámi Objednávateľovi (telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo osobne). Diagnostika nemusí odhaliť všetky poruchy zariadenia, niektoré poruchy zariadenia sa môžu stať zrejmé až pri vykonávaní opravy a servisu. Vzhľadom na túto skutočnosť nemusí byť odhadovaná cena za opravu konečná a slúži len orientačne. V takomto prípade Poskytovateľ oznámi následne zistenú poruchu Objednávateľovi, ktorý má právo požiadať Poskytovateľa o nevykonanie opravy takto následne zistenej poruchy. V takomto prípade Objednávateľ uhradí cenu len za diagnostiku a dopravné náklady.
- V prípade ak je porucha neopraviteľná Poskytovateľ uvedené oznámi po vykonaní diagnostiky Objednávateľovi a vyzve ho na vyzdvihnutie zariadenia.
- Poskytovateľ má na zariadenie zádržné právo v zmysle § 151s a nasl. Občianskeho zákonníka až do uhradenia celkovej Ceny za Službu.
- Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade odovzdania zariadenia Poskytovateľovi, tento má prístup k všetkým údajom, dátam, dokumentov a informácia nachádzajúcim sa v odovzdanom zariadení. V prípade ak si Objednávateľ neželá sprístupniť niektoré dáta, informácie Poskytovateľovi je potrebné aby ich pre odovzdaním zariadenia Poskytovateľovi vymazal alebo uložil na iné zariadenie. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí, že v prípade vykonania opravy na zariadení môžu byť všetky dáta, informácie, dokumenty nachádzajúce sa na zariadení vymazané. Objednávateľ je povinný vyhotoviť si zálohu dát, informácií a dokumentov pred odovzdaním zariadenia Poskytovateľovi.
- Poskytovateľ pri prevzatí zariadenia uskutoční popis zariadenia do preberacieho protokolu a vyhotoví fotodokumentáciu zariadenia, ktorú bude mať uloženú elektronicky.
- Objednávateľ súhlasí s akýmkoľvek zásahom do jeho zariadenia zo strany Poskytovateľa za účelom vykonania opráv a poskytnutia Služby. Môže ísť o akékoľvek zásahy potrebné a nevyhnutné na odstránenie identifikovanej poruchy zariadenia.
- Objednávateľ je povinný za účelom poskytnutia Služby odovzdať zariadenie Poskytovateľovi na vlastné náklady.
- Objednávateľ je povinný pri prevzatí zariadenia od Poskytovateľa zariadenie zapnúť a presvedčiť sa o jeho funkčnosti. Reklamácia nefunkčnosti zariadenia po jeho prevzatí nie je možná. Objednávateľ sa musí pri prevzatí presvedčiť o odstránení poruchy zariadenia a podpisom preberacieho protokolu potvrdzuje, že porucha bola v celom rozsahu odstránená a zariadenie preberá funkčné. V prípade akýchkoľvek výhrad Objednávateľa, je tento povinný všetky výhrady k poskytnutiu Služby uviesť v preberacom protokole. V prípade ak Objednávateľ neuvedie žiadne výhrady v preberacom protokole predpokladá sa, že porucha je v celom rozsahu odstránená a zariadenie prevzal Objednávateľ plne funkčné.
- Záruka a zodpovednosť za škodu
- Poskytovateľ poskytuje záručnú 12 mesačnú lehotu na opravu všetkých druhov notebookov a záručnú lehotu 24 mesiacov na nové náhradné diely použité na opravu notebookov.
- Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi výlučne za spôsobenú škodu spôsobenú jeho úmyselným zavineným konaním pri poskytovaní Služby a to maximálne do výšky uhradenej Ceny zo strany Objednávateľa Poskytovateľovi. Skutočnosť či škoda vznikla a v akej výške, je povinný dôveryhodne preukázať Objednávateľ.
- Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za:
- škody spôsobené softvérom, alebo produktmi tretích osôb;
- chyby, vady a škody na zariadení, ktoré sú počas poskytovania Služby diagnostikované
ako chybné;
- škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného Objednávateľom, tretími osobami,
alebo softvérom o ktorého inštaláciu požiadal Objednávateľ Poskytovateľa; nesplnenie
Služby v prípade prekážok v práci, alebo v prípade neposkytnutia súčinnosti zo strany
Objednávateľa;
- škody spôsobené nelegálnym softvérom inštalovaným Objednávateľom, alebo inými
osobami;
- škody spôsobené únikom, alebo stratou dát alebo ich poškodením; alebo
- škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany Objednávateľa;
- akékoľvek škody na softvérovom vybavení Objednávateľa, podporovaných aplikáciách,
- stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti, ktoré nebolo možné predvídať;
- škody spôsobené nesplnením ktorejkoľvek podmienky a/alebo povinnosti Objednávateľa stanovených Zmluvou, alebo Obchodnými podmienkami;
- škody, ktoré na zariadeniach Objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania Objednávateľa, alebo iných osôb;
- škody spôsobné absenciou antivírových programov;
- za nabúranie alebo akékoľvek narušenie informačného systému a techniky Objednávateľa tretími osobami, vírusmi a škodu spôsobenú na informačnom systéme a technike Objednávateľa, ku ktorej došlo v dôsledku neoprávneného konania tretích osôb alebo vírusov a akékoľvek iné škody, ktoré vznikli ako následok pôsobenia vírusov alebo spammingu a pod. a súvisia s prenosom dát nevyžiadaných Objednávateľom;
- akúkoľvek škodu spôsobenú stratou akýchkoľvek dát;
- škodu spôsobenú prepravcom na veciach, resp. zariadení patriacom Objednávateľovi, ktoré boli zasielané Objednávateľovi;
- iné škody v zmysle týchto Obchodných podmienok.
- Poskytovateľ ďalej nenesie zodpovednosť za stratu zisku, ani za akékoľvek iné ekonomické priame a/alebo nepriame, alebo následné škody vzniknuté Objednávateľovi a súvisiace s poskytovaním Služby na základe Zmluvy, Obchodných podmienok Poskytovateľa, alebo Cenníka Poskytovateľa.
- Predávajúci/Poskytovateľ vychádza z údajov poskytnutých Kupujúcim/Objednávateľom a
tieto nie je povinný overovať. Kupujúci/Objednávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za
správnosť ním poskytnutých údajov a informácií, v opačnom prípade je povinný uhradiť
náklady a škodu Predávajúcemu/Poskytovateľovi, ktoré mu vznikli.