Reklamačný poriadok

  1. Poskytovateľ poskytuje záručnú 12 mesačnú lehotu na opravu všetkých druhov notebookov a záručnú lehotu 24 mesiacov na nové náhradné diely použité na opravu notebookov.
  2. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi výlučne za spôsobenú škodu spôsobenú jeho úmyselným zavineným konaním pri poskytovaní Služby a to maximálne do výšky uhradenej Ceny zo strany Objednávateľa Poskytovateľovi. Skutočnosť či škoda vznikla a v akej výške, je povinný dôveryhodne preukázať Objednávateľ.
  3. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za:

     - škody spôsobené softvérom, alebo produktmi tretích osôb; 

     - chyby, vady a škody na zariadení, ktoré sú počas poskytovania Služby diagnostikované

       ako chybné;

     - škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného Objednávateľom, tretími osobami, 

        alebo softvérom o ktorého inštaláciu požiadal Objednávateľ Poskytovateľa; nesplnenie  

        Služby v prípade prekážok v práci, alebo v prípade neposkytnutia súčinnosti zo strany  

        Objednávateľa; 

     - škody spôsobené nelegálnym softvérom inštalovaným Objednávateľom, alebo inými

       osobami; 

     - škody spôsobené únikom, alebo stratou dát alebo ich poškodením; alebo

    -  škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany Objednávateľa; 

    -  akékoľvek škody na softvérovom vybavení Objednávateľa, podporovaných aplikáciách,

     - stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti, ktoré nebolo možné predvídať; 

    - škody spôsobené nesplnením ktorejkoľvek podmienky a/alebo povinnosti Objednávateľa stanovených Zmluvou, alebo Obchodnými podmienkami; 

    - škody, ktoré na zariadeniach Objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania Objednávateľa, alebo iných osôb; 

   - škody spôsobné absenciou antivírových programov; 

   - za nabúranie alebo akékoľvek narušenie informačného systému a techniky Objednávateľa tretími osobami, vírusmi a škodu spôsobenú na informačnom systéme a technike Objednávateľa, ku ktorej došlo v dôsledku neoprávneného konania tretích osôb alebo vírusov a akékoľvek iné škody, ktoré vznikli ako následok pôsobenia vírusov alebo spammingu a pod. a súvisia s prenosom dát nevyžiadaných Objednávateľom;

  - akúkoľvek škodu spôsobenú stratou akýchkoľvek dát;

  - škodu spôsobenú prepravcom na veciach, resp. zariadení patriacom Objednávateľovi, ktoré boli zasielané Objednávateľovi;

  - iné škody v zmysle týchto Obchodných podmienok.

  1. Poskytovateľ ďalej nenesie zodpovednosť za stratu zisku, ani za akékoľvek iné ekonomické priame a/alebo nepriame, alebo následné škody vzniknuté Objednávateľovi a súvisiace s poskytovaním Služby na základe Zmluvy, Obchodných podmienok Poskytovateľa, alebo Cenníka Poskytovateľa.
  2. Predávajúci/Poskytovateľ vychádza z údajov poskytnutých Kupujúcim/Objednávateľom a
    tieto nie je povinný overovať. Kupujúci/Objednávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za
    správnosť ním poskytnutých údajov a informácií, v opačnom prípade je povinný uhradiť
        náklady a škodu Predávajúcemu/Poskytovateľovi, ktoré mu vznikli.
1