Reklamačný poriadok
- Poskytovateľ poskytuje záručnú 12 mesačnú lehotu na opravu všetkých druhov notebookov a záručnú lehotu 24 mesiacov na nové náhradné diely použité na opravu notebookov.
- Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi výlučne za spôsobenú škodu spôsobenú jeho úmyselným zavineným konaním pri poskytovaní Služby a to maximálne do výšky uhradenej Ceny zo strany Objednávateľa Poskytovateľovi. Skutočnosť či škoda vznikla a v akej výške, je povinný dôveryhodne preukázať Objednávateľ.
- Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za:
- škody spôsobené softvérom, alebo produktmi tretích osôb;
- chyby, vady a škody na zariadení, ktoré sú počas poskytovania Služby diagnostikované
ako chybné;
- škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného Objednávateľom, tretími osobami,
alebo softvérom o ktorého inštaláciu požiadal Objednávateľ Poskytovateľa; nesplnenie
Služby v prípade prekážok v práci, alebo v prípade neposkytnutia súčinnosti zo strany
Objednávateľa;
- škody spôsobené nelegálnym softvérom inštalovaným Objednávateľom, alebo inými
osobami;
- škody spôsobené únikom, alebo stratou dát alebo ich poškodením; alebo
- škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany Objednávateľa;
- akékoľvek škody na softvérovom vybavení Objednávateľa, podporovaných aplikáciách,
- stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti, ktoré nebolo možné predvídať;
- škody spôsobené nesplnením ktorejkoľvek podmienky a/alebo povinnosti Objednávateľa stanovených Zmluvou, alebo Obchodnými podmienkami;
- škody, ktoré na zariadeniach Objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania Objednávateľa, alebo iných osôb;
- škody spôsobné absenciou antivírových programov;
- za nabúranie alebo akékoľvek narušenie informačného systému a techniky Objednávateľa tretími osobami, vírusmi a škodu spôsobenú na informačnom systéme a technike Objednávateľa, ku ktorej došlo v dôsledku neoprávneného konania tretích osôb alebo vírusov a akékoľvek iné škody, ktoré vznikli ako následok pôsobenia vírusov alebo spammingu a pod. a súvisia s prenosom dát nevyžiadaných Objednávateľom;
- akúkoľvek škodu spôsobenú stratou akýchkoľvek dát;
- škodu spôsobenú prepravcom na veciach, resp. zariadení patriacom Objednávateľovi, ktoré boli zasielané Objednávateľovi;
- iné škody v zmysle týchto Obchodných podmienok.
- Poskytovateľ ďalej nenesie zodpovednosť za stratu zisku, ani za akékoľvek iné ekonomické priame a/alebo nepriame, alebo následné škody vzniknuté Objednávateľovi a súvisiace s poskytovaním Služby na základe Zmluvy, Obchodných podmienok Poskytovateľa, alebo Cenníka Poskytovateľa.
- Predávajúci/Poskytovateľ vychádza z údajov poskytnutých Kupujúcim/Objednávateľom a
tieto nie je povinný overovať. Kupujúci/Objednávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za
správnosť ním poskytnutých údajov a informácií, v opačnom prípade je povinný uhradiť
náklady a škodu Predávajúcemu/Poskytovateľovi, ktoré mu vznikli.